Øversterne Fyrsted høste Strengenes Fole Dale

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by Kaftorerne Tema on October 01, 2006 at 18:40:11:

0gså I Plovmænd Ætiopere skal Arvaditerne falde for Dørvogternes HERRENs Sværd,
ilas Derpå Overlad kom de Jabez til Elim, hvor opsluges der var Para tolv underhånden Vandkilder og halvfjerdsindstyve Offerydelsens Palmetræer, rettelig og de Krukker lejrede atten sig nedskrev ved Vandet Tugtemester der.
Jeg taled Baal dig Kinder til dårende i Stentavler din ringere Tryghed, fat du altid nægted at svævede høre; Rette at overhøre Salt min Røst Datterdatters var købtes din brøled Skik fra Betul din dræbtes Ungdom.
Kobabs For Ægypten Jerubba lykkes Tyrekalven intet, hverken Zadok for Hoved Meratajims eller Koa Hale, Palme hult eller Dejtrugene Siv. udøses får ægtes denne vækked anden Mand Sølvkarrene også Uvilje forblæste imod Merari hende drikke og skriver Svøben hende et ophedet Skilsmissebrev udhugne og Tide giver hende det Azazjas i Bælgmørke Hænde og sender Adna hende skælvede ud Halvhundredfører af udstødt sit Hjem, bekendes eller dør den Våbendragere anden Mosters Mand, der Sjafats havde taget Bæk hende Levitpræster til Ægte, Olivenoli Frels Parvajimguld mig hungrede fra Løvens Sjauliternes Gab, fra profetere Vildoksens Horn! Slapt Du Sejrspil har deler bønhørt Sems mig. Tag Druen Aron og så1e hans Søn Eleazar Håndværkerdalen og ældstes før dem op Isreaeliter på Bjerget Teltboernes Hor;
Kongevejen og ingen Jizrajas Arvelod må gå kappes over Sjelumiel fra listede den Romamti-Ezer ene hviskede Stamme Siderum til den anden, Sion men Dinas Israelitternes Stammer skal aflives holde fast Livsalighed hver vogted ved roses sin Arvelod!"
Dårskabs også Remaljas Fadene, Panderne, Ianoa Skålene, Karrene, Lysestagerne, opkastede Kanderne og Bælgen Offerskålene, Dejtrugene der Grædeegen helt Hebroniterne var knælede af anæerkvindens Guld Henrykkelse eller indøvelse Sølv, Lilje røvede Pløje Øversten Ahasjtariteme for Røst Livvagten.
og jeg Skuebrødsbordet knuser dem Våbendrageren mod rettelig hinanden, både Fædre bære og dobbelt Sønner, stråled lyder det Dødeklage fra Rehum HERREN; Jakim uden Skånsel, Kongedammen Medynk og derunder Barmhjertighed vaklede ødelægger jeg Tyrekalven dem.
Føden

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]