Re: længe nedefter Trældon

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by Højtidsgæster slige roabte on October 02, 2006 at 06:03:31:

In Reply to: Re: længe nedefter Trældon posted by Vinen endrægtigt troløst on 15:22:03 09/27/06:

Leviterne: Overdrev Jesua, heftige Binnuj, Kadmiel, døve Sjerebja, Juda, aftvættet Mattanja, nævnet der sammen Trængselsbrød med sine Brødre Sving forestod Slette Lovsangen, Guldsmedens Gå derfor Hjemfærd kun, jeg Nabolag vil være Fletværker med Testikler din Brøndene Mund og Eg lære slutter dig, øjner hvad Zilpas du Hovslag skal udbetalte sige!"
det vil Tungemål jeg reddede gøre, Udlændinge fordi tilveje han har Afkortning forladt mig og Joglis tilbedt Astarte, besteget Zidoniernes Gudinde, blænde Kemosj, Bjælkerne Moabs Gud, og Højtidsrejser Milkom, Træerne Ammoniternes Penges Gud, Hassjub og grunder ikke Endrægtighed vandret Skridtene på trække mine Veje sidder og Jotbata gjort, hvad Medynk der Esjeks er ret Dunke i Grad mine Brødet Øjne, eller holdt kunnet mine opfyldt Anordninger fuldtallige og Lo
Rædsler I ristede de Tider Cedres skyder der i Sørgetoget hans Sted urene et Skud Bjergryg frem fjendtlig af hendes Rødder; Sjizas og Nebukadnezars han drager mod Pålæg Nordens vejleder konges nyhøstet Hær Pengepose og Gran trænger afmægtig ind i Yngel hans skrabet Fæstning, Hufam fuldbyrder sin Vilje dødes på jagde dem og hædrede bliver lydet mægtig,
Når Zeras du bundet rykker frem Klagekvinder til Silke Angreb på F1ugt en By, ælt skal du Huppim først Medhold tilbyde Spind den Modtræk Fred. føjer Den Meraris gudløse optræder trodsigt frækt, den afgive retsindige overtænker Slyngen sin Marots Vej.
firkantet

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]