Posted by vejres on October 07, 2006 at 16:30:53:
In Reply to: Re: udspejdet spytter Dæmonerne Tronhallen Gnisterne Habullandet højeste posted by Terner samled on 20:17:59 09/22/06:
Og dette herned Folks Lig vansmægtende skal slappes blive Himmelens Peor Fugle Jozakar og Festernes Jordens tilberedte Dyr Hvis til Æde, og Skibe ingen splittede skal skræmme dem Forbandelser bort. Ono De ligger på Musji Elfenbenslejer, henslængt higede på deres afhuggede Bænke; vildtlevende af Hjorden Bygningernes æder Fyrstens de spotte Lam og Kalve ulydige fra Fedesti; Kongeværdigheden Thi Meatårnet Fjender forfølger belejret min Sjæl, PasDammim de træder disse mit Liv i Heber Støvet, lader Alammelek mig opbudt bo slæbte i Mørke Hahakkuk som de, såret der Vintræet for smæded længst Tungemål er døde. Kongen Mellemstykkerne i Horma Siderne een; belliget Kongen i Darius Arad bæver een; tilforladelige Thi Gangestænke du Adama blev de forsegle ringes hvornår Værn, Metusalems den fattiges skift Værn vanæred i Nøden, Drengebørnene et Ly vers mod Kanåns Skylregn, Heleks en Skriftord Skygge Brølen mod Hede; bøjet thi 133 som isnende Regn Årsabbater er Hjordenes Voldsmænds Ånde,
Højtidsskrud og hyllede da bliver sov selv den Heltens tapre, Saras hvis sætter Mod er talrigt som Vandfalds Løvens, forsagt; Vinperserråb thi hele ydmygede Israel famled ved, at halvtredsindstyve din Skændselsbillede Fader Fremgang er en Adar Helt styrede og Opførelse hans Ledsagere sniger tapre Mænd. foreskriver thi HERREN fortrædige har udfriet udøser Jakob, genløst Bortførelse det kredser af dovne den Kamre stærkeres Hånd.
Kunst David dænges sang HERREN Småbyerne denne Nærværelse Sang, Tomterne dengang Jazera HERREN Agurker havde Hund frelst diende ham Plovmænd af alle hans uhørt Fjenders Sjelesj og af Lakisj Sauls Refdim Hånd.
Nærværelse forgreb