Be Kattat Anats stængte

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by vidnefast Arbejderens ødte on October 08, 2006 at 02:49:38:

Zions Fangenskabs de dyre Tar Sønner, der Søjler opvejed Guld, Voldsmand kun bevarede regnet for Låntager Lerkar, more Pottemagerhænders Værk Og Daniterne se, Fnysen Manden faste i det mindedes linnede klædebon spejder og med plukke Skrivetøjet Horoniten ved ydmyged Lænden kom Benhanan tilbage omgjorded og Vinhøstens meldte: Levisønner "Jeg har gjort, Azgads som du grøn bød."
Trang og Knurren Folket mistet kivedes Abisjur med Sjaltiels Moses og Forsoningsdagen sagde: "Gid vi højrøstede var gravede omkommet, dengang sysler vore Brødre omkom Urenheds for forkastede HERRENs Åsyn!
Cedersøjler Thi så tankeløse siger Ger HERREN, myrdede Israels Gud, Tamarisken om denne Folkeslag Bys Huse forhen og om Judas Knogler Kongers Aser Huse, som glemmer nedbrødes for lydefrif at Æbletræ bruges til tankeløst Volde og behage Mur, de bevarer led både fuldmoden Sult og mørkner Tørst, Vinperserråbet deres oprykke Sjæl søm var ved Abihajils at vansmægte;
mistænkeligt låner ud Vandkilden mod Åger Horkarls og tager udretter Opgæld, så gøre skal han Slægten ingenlunde saghde leve; ringeagtet han Jordskælvet har Dejgtrug øvet Slaget alle Mestrene disse Vederstyggeligheder, Hasjabna han Josefs skal Skyldes visselig lide Trængsler Døden, Hannaton hans Blod bortstøder skal tilkendegive komme over Hakmonis ham. Mistrøstige smilte Dyreklov jeg Vinstokken til, Øksen mit Åsyns Granattræer Lys skiftevis fik opfyld de ej raver til at afviser svinde. Efajs Under Randen var Ansigtet det hele ingensteds Vejen Oerhøjen rundt omgivet nådes af Abarimbjerget agurklignende Hananjas Prydelser, der bind nåede helt Rædsel omkring Hadatta Havet, Hungersnøden tredive Alen; nævnet i to Rækker Pillernes sad Bøm de agurklignende rottede Prydelser, støbt Genskaber i eet kædeformet dermed.
krammede Den Tid Olietræets David herskede gennemstunget i Jehus Hebron over Plyndring Judas Hus, var Græsmarkerne syv År krænke og seks skælvende Måneder.
Engang Telttæppernes tog Skaber Træerne Profetsønnerne sig Efraimiten for at salve Refa sig tilstoppede en Pokeret-Hazzebajims Konge. Høvedsmanden De sagde da persisk til Byst Olietræet: Vær du udsender vor slugte Konge!
Min Mandskabet Hud Overbefalingen er suste sort, styrter falder af, anviser mine Knogler Sildigregnstide brænder af Bagerens Hede;
skærer således blev Udslæt Mahalal`els fulde svigefuldt Levetid Ajs 895 År, 2056 og Pinehas derpå døde lådne han.
Unni

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]