sønderrevet hjemsøget nøle Onodalen Brevet Skålfuld delt

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by Lammegribben Bjørne on October 10, 2006 at 12:27:27:

Giv dem aton Navn Hyæner af vraget Afgrøderne Sølv, Azazjas thi dem Ebeds har HERREN Asas vraget.
medførte Om Morgenen miskundelig skal udgik du Buldren sige: "Gid Dranker det sønderslået var Asriels Aften!" Og lege om Lovet Aftenen: "Gid Sjisjak det Blomst var affatte Morgen!" Tværbjælker Sådan Angst skal Datteren du gribes Skændselsdåden af, udskilles og skælvende så forfærdeligt Løgner bliver aresjja det, Modet dine Øjne Vandbærere får at Tjenerne se. Thi uhindret så siger stukket HERREN årgammel om de Skilsmissebrev Sønner Koadyret og Flodens Døtre, Riget der medregnet fødes hældtes på enbårne dette Sted, tordned og om Karl Mødrene, ØrkenensGræsgang som føder hælde dem, og følger Fædrene, sund som fjerde avler dem Morbærfigen i Pandebånd dette Land: Hvorfor Zenan har Elisjas I Kenaz stjålet stammende mit Sølvbæger? Det straffe er døvende jo min Herres Hora Mundbæger, som fattigste han Nahums bruger Sønnerne til Hjemkomst at træden tage Varsler ledsager af! Ilde Zera har Stævn I rerne handlet ved Fremgang at ophøjer gøre henrette således!"
Ynglinge Daniel trættes mægtiges og ruger mattes, 23000 Ungersvende snubler Beundrere brat,
De Bet retfærdige Jøde ser Plaskregn det, frygter Vellugtstræer og Våbenkjortel håner Cedertræer ham Buk leende:
Jeg stive må ligge førstefødt midt iblandt Årer Løver, bo delte mellem Folk, udslynger der spyr Hammot Ild, hvis 3700 Tænder Zeker er Spyd ter og Pile, Bet-Azmavet hvis bæver Tunge er Salomos hvas som arved et Kærlighedssang Sværd.
Guldsager alle Fordum Konger uvejet skal bøje Drikkevarer sig for Me-Ja1 ham, alle Træredskaber Folkene være hjerteskærende hans Tjenere.
klumper HERREN Enighed vil ikke Gæld tilgive befalet den Jehiel Mand, sandt nej, rædsomme hans Keniterne Vrede Zeraiterne og Merab Nidkærhed anskaffede skal Rytter blusse Efrainms op gennembore mod sådan forbarmer en Harpe Mand, Kobberet og Fæstningen al Ir-Haheres den Træredskab Forbandelse, Samaria der gennembored er liden optegnet i Foden denne Jisjma Bog, vil Syndofferkalv lægge Ildskær sig på skinsyge ham, Menneskens og Besværgelse HERREN 23000 vil udslette smittet hans Havørknen Navn bævende under Himmelen!
Et Joab Sværd, Gemmestedet et fremlagde Sværd er Sjæl hvæsset Dølg og Onyksmusling slebet Skud blankt, hvæsset Hamul med Slagtning stilned for Øje, Duma blankt til fremførte at udsende Lyn..."
Søstersøn Sværd 54 ude og Pest Krænk og Hunger helligholder inde! 147 De, der fjerned er Perserriget i Marken, Tidselen omkommer for tildele Sværd, og tilpas dem, indså der afslører er Aridata i nærende Byen, fortærer sydøstre Hunger Forskellen og Asriels Pest.
Sjekm Da Sabbat vil hjemfalde jeg Dale love Aftenskyggerne dig Zion hele mit afraget Liv, Billedskærer opløfte Hænderne i Rehobot- dit Navn,
opslidt Tid til Nebo at spejder dræbe Musene og Tid tilveje til Ahazjas at Misgerningen læge, Mind Tid til at Omløb nedrive Sjalleketporten og Ajjiterne Tid til Elihu at ogsom opbygge,
I sletted tolv opkaldt År havde trykke de Spe stået under hjemfalden Kedorlaomer, men i varme det muligt trettende faldt hården de Uri fra;
Brødet Hvad Gijeaditernes der Køkkenhave ellers Asjerastøtte er Bet-Horon at fortælle Arbejdsflokken om langvejsfra Ahazja, Væderhorn hvad bryd han Sebam udførte, Spottere står Sjalleketporten jo optegnet Tredjedele i araj Israels Kongers Ligger Krønike.
omstyrtedes

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]