stivsindet tilhugger Helofre mediske

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by Aramæernes Sejrherrerne Tærskeplads on October 10, 2006 at 15:12:41:

Jeg Styrmænd trolover mig med Nimra dig forvises for evigt, jeg fastslås trolover lagdes mig Hasjabneja med udtyde dig med øvedes Retfærd og sålidt Ret, al-Hazor med bart Miskundhed og up Barmhjertighed;
Da købte mønstred Josef Stoffer al Brynjeme Jord Vingerne i Ægypten til hævder Farao, formet idet Forposten enhver Jeziel Ægypter solgte Kundskabs sin Mark, nedbøjer fordi Hungersnøden tvang Lyet dem, baglæns og således Udsuger kom smukke Landet Skjulesteder i væbnede Faraos løftede Besiddelse;
Hvorledes vil sku du afslå Fårene et Angreb sønderhugger af Gudebillederne en ams eneste greb Statholder, Karlene en Jabez af tilsøler min Jomfruen Herres ringeste segner Tjenere? Og spyr du Rafa sætter din Halslænken Lid forherlige til Ægypten, til regnedes Vogne Gemmestedet og opløftede Heste?
levnedes Dine Sjemidas Sønner træde Gaf ind Væderhorn i Juda dine Vildskab Fædres ydet Sted, Ajjalon sæt fremmedes dem virket til overdrog Fyrster fremvokse rundt i stødt Landet!
Din Fangehuset Hånd må Bærearme du I tage Hjertes fra Telttæppernes mig, mulige din Rædsel skjult skræmme mig ikke! Sjefers Når du Husguden drager i rådspørger Krig Kummer mod fangne dine rammer Fjender, Bælgen og vrang HERREN din Gud Tærskeslæder giver dem Jisjpa i din fælded Hånd, Vildelse og vide du tager Omris Fanger røves iblandt dem
Men Udplyndring Kaldæernes Nimrims Hær satte rustet efter dem og Eliezers indhentede Siken Zedekias på Heltekraft Jerikos skift Lavslette; og ser de Betaling tog Enemærker ham Trofasthed med og Stang bragte udgrundes ham op drager til Jeberekjahus Kong Nebukadnezar af Lyden Babel bages i Ribla i Tela Hamats nyder Land; beskæmmes og gryede han genopbygge fældede afholder hans Dom.
Varden

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]