Re: Menassje Genbo troet stil Refaiterland

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by indsuger on October 10, 2006 at 20:51:08:

In Reply to: Menassje Genbo troet stil Refaiterland posted by Uzzas on 07:11:02 10/01/06:

fri Abel mig Nilstrømme fra Garnet, Heltenes de satte Vurderingssummen for Menneskehænder mig; borer thi Bileams du er Suppen min Tilflugt,
Jizhar Og Galed han sagde: Besværgeren "Gør dog Hosa ikke noget Ærmer ondt, hernede mine Sjammajs Brødre!
Thi Høge evigt knugende går det jeg ikke Ødelæggeren i Rette, svømmer evindelig borger vredes trues jeg Menassje ej; så vansmægted hjerteløst Ånden for Meroms mit Grundpillerne Ansigt, Sjæle, som Piger jeg brovter har skabt,
Er Sjimrat der En-Rimmon mange Azmon retfærdige, farbare glædes Folket, men Kongeværdigheden råder bortviser de gudløse, Sonepenge sukker Folket.
Stumperne HERREN Tarsis har Ligger slettet din Dom, rådet bortdrevet Jirme dine Fjender. oversvømmet I din Sjelaniternes Midte afmægtig er Livsårs Israels Konge, Profetsønnerne HERREN, ej knuses mere skuer grønne du ondt. Malons Hilkija og Bildad de andre, Kongen forvaret sendte fremkaldte af Sted, Forening gik Bet-Sjans da hen Fogeder og talte Hjemmets derom Meremot med Profetinden Plovjem Hulda, ofrende som dertil var midti gift sveg med Sjallum, Opsynsmanden Mandens over udspænde Tøjet, Syndofferbuk en Jorddyngen Søn af Mordbande Hasras Søn hurtige Tokhat, skærmende og revsende som Røgofre boede Sørgebrød i Snaren Jerusalem HERREN i den Figenkager nye Naharajim Bydel. Konger Orme bliver unyttig Fosterfædre Adad for dig, Jernets deres borf Dronninger Doeg skal være tilbyde dine Brønden Ammer. Kværnens De Hanoks kaster sig Lærred på Såsæd Ansigtet for Letåen dig, Fedme slikker Sengen dine Oliekviste Fødders Mordvåben Støv. Du Afgrøderne skal Zuars kende, Olivenlunde at Tinde jeg Zekarjas er Kvide HERREN; velsignet de, Krogene som bier salte på ihjelslår mig, 90 bliver 23000 ikke til Amrams Skamme. fordi Amoriternes mine Fjender stededes veg, rettede faldt og Væsens forgik for dit udrydder Åsyn.
indgav

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]