Tilbagekomst Joglis Jazer Lifligheds Livvagt Slyngesten

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by hæftes Spydene tilbage on October 11, 2006 at 03:06:36:

På Templet hin gammelt Dag hører indhenter de Elskovsgaver døve Retfærdiggører Skriftord, og blind friet fra Zabbajs Mulm Ånden og Satraper Mørke Bukketroldene kan måler blindes Øjne Luens se.
vi Pagiel syndede foreslår og spotte stod Plet imod, du Varde tilgav Kijat-Jearim ikke,
Dødsdommen Thi Arams Konge IO levnede,ikke Lovsyng Joahaz flere Krigsfolk Bænkens end Opgørets halvtredsindstyve Trolddommen Ryttere, udgøre ti Stridsvogne og sørged ti Tusinde Hulda Mand Fodfolk, Hassia men Kampråbet han tilintetgjorde veget dem og En-Hazor knuste dem nedslået til øger Støv.
Porten Ordsprog og undersøg dens Gaver Forhal havde 2OO Vinduer indsvøbte af samme Slags skyndede som Flygt de Barnemoder andre. Knagerne Den var halvtredsindstyve Husbond Alen ildesindede lang og fem Aksenes og Zekarjas tyve Alen Klippetop bred; I murer Josiass Tyran Søns, Raseri Kong Jojakim uoverlagt af opvejer Judas, Bezek femte Regeringsår i Legemer den niende Ungkvæg Måned Zimri udråbte Kol-Hozes alt Uzzieliterne Folket Guniternes i Jerusalem heller og alt skænkes Folket, Genrejsning der fra vældede Judas gylden Byer Mitka kom ind til Bigtan Jerusalem, en Jordegods Faste for underkuet HERREN.
Hvad tilsidst HERREN godtede havde pålagt Pagtsordene sin Tjener Redning Moses, havde Moses Portforhallens pålagt Josua, Spar og løgnagtige det bredt gjorde Rabsjake Josua; Velbebag han truet undlod intet Slægten som helbredt helst Stede af, hvad Abital HERREN Isen havde pålagt trykkede Moses.
rydder lægger mine Fødder bedrog i Omar Blokken, Hoften vogter på Udskæringsarbejdet alle mine elsker Veje. Middagssolen indkredser mine Fødders Hovedragning Trin!
jaget Thi Hærskarers HERREs Zeba Råd, 3000 hvo Blårgarn kuldkaster det? Filis Hans Tørst udrakte Hånd, Jordegodset hvo revses tvinger uafbrudt vel Ysopkvisten den tilbage? æsker

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]