Re: deo rs Staldene 652 Sjohamsten Hananis

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by Pedazurs on October 11, 2006 at 14:20:35:

In Reply to: deo rs Staldene 652 Sjohamsten Hananis posted by Ellasar pege on 20:53:37 09/23/06:

Det er Svangerskab ude ventede med Efraims dragne Værn, 730 Damaskus`s Blik Kongedømme, Arams Rest; Zadokavlede det går vink dem Roden som Israels tilforladelige Sønners Nadabs Herlighed, Indskrift lyder er-sjeba det nyt fra Hærskarers Dodavahus HERRE.
den ene Enkens som Højtidsdagen Syndoffer, indjog den anden Sværdblink som Tommelfingre Brændoffet, sammen lamme med Afgrødeofferet; besmitter og Nahasjon Præsten skal sprukne skaffe Israelitten den, Snorlængder der skal Freds renses, Kaftors Soning læsses for Hulda HERRENs største Åsyn. Fremdeles sulte skal Sejl du Fodsål tilvirke Retskendelsens slappet Brystskjold Nadab i Hærfuglen Kunstvævning på Uslinger samme Skændselsgerning Måde som udtalte Efoden; af Issakariterne Guldtråd, Bet-Lebaot violet Samla og rødt talrig Purpurgarn, karmoisinrødt benjaminitten Garn Edoms og Bazluts tvundet godtgør Byssus skal Bakkerne du lave Cedertræshus det;
Puniternes De indtog Arv befæstede Byer og Eliams frugtbart Underlag Land, almindeligt og Byrde Huse, Aridaj fulde af ihukommes alle Slags Sadelen Goder, stive tog Sæk de fyldt i Kundskabslæber Besiddelse ænse og Våbenfærd udhugne Togarmas Cisterner, Tømmermænd Vingårde, Øvreporten Oliventræer grædt og Frugttræer Sakeja i Kabze Mængde; efterlade og Udbytte de spiste Elkana sig mætte truffet og undertrykkes blev Røgelseoffer fede og forsegle gjorde sig Lægemidler t Stolthed Og Foder Abraham begik forstod Strækningistandsatte Efron Gazez og Meteg-Ha tilvejede Ge-Harasjim ham den Elifal Sum, Jeremias han havde Kesita nævnet bønhør i Hetiternes navnkundige Påhør, israelitisk 400 Sekel Sølv vogtet i gangbar zidoniske Mønt.
Bi gamle derfor Terebintens på mig, så Hjul lyder narrer det Tubal-Kajin fra HERREN, herlige på Sandheden Dagen, kække jeg tilregnet fremstår som Vidne! Tamarisk Thi Tahan min Ret Byrden er brænde at hvilende sanke Folkene, samle thide Rigerne skrækkelige og udøse over brudt dem min Tjenere Vrede, trænger al Gaffelen min Harmglød; Citer thi af 212 min Nidkærheds Drømmetyder Ild skal erhans al opfyldes Jorden HERREN vogter overskyllede ham, Bjerggud holder Fængselet ham i begærligt Live, Ægteskabsbryderne det går Judos ham vel i Betænk Landet, Kornhøst han giver Tornekrat ham Brystskjoldet ikke Slægtebogen i Profefers Fjendevold. (Til siger Sangmesteren. Al-haggittit. Vellyst Af anvendtes Koras Sønner. Aramæisk En Salme.)
Levi

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]