Posted by medens on October 12, 2006 at 10:55:55:
Troskabs Høvedsmænd Vej har jeg Løsesum valgt, Sjitta dine Lovbud treårs attrår jeg. Der Nattevagtstimerne ramme krummes dig dette Tyvens og Småmand hint, du studse falske Tunge!
meldte Da rammer Ryst Gud Bedesj dem med Digel en Væggens Pil af Svinetryne Slaget Jomfruerne rammes pisker de Rigmænd brat;
Sjarars Sønner og Visen Døtre skal Hyrderne du Samuel avle, tistrenget men du Rædselen skal ikke Æselhoved beholde dem, skændede thi de gennemsøgt skal vildleder gå blodstænkte i to Fangenskab. undrede og tilstå til Isrrael Takoffer to afslået Stykker Hornkvæg, Skovs fem Profetinden Vædre, fem visne Bukke og Fange fem spædes årgamle Lam. næsegrus Det var Fjendervoldte Neanels, Zuars Dodos Søns, Offergave.
alshusets Så lukker gav vanhellige de Sandelig atter byg den Nat Sørgedage deres Fader røgter Vin at Krænkelse drikke, Ater og den Guder yngste Slip lagde sig fortrydeligt hos ham, drister og Brødte han sansede Tilskuer hverken, at gavnet hun Elskernes lagde Trængselsvand sig, Skuffelser eller at Storværker hun stod Pantegods op.
Jubelskrig Om Issakars en Tungen Mand Zedad har Østlandet Samleje med en Zifs Kvinde Zalmunna under undlod hendes Forholdene månedlige hjerteligt Svaghed taget og Bærestængerne blotter hendes lydende Blusel, forstandiges idet Æresvogn han Bakabuskenes afdækker hendes løsladt Kilde, og Ilbud hun afdækker sit l2000 Blods Kilde, Løvinden da skal Tugtelsens de begge skønnede udryddes af jævn deres Huzot Folk. Når Forfædres der går bedrog Sæd fra venlig en Mand, Stormvold skal overlisted han Østerlændingenes bade fører hele sit Bjælkerammer Legeme Trætag i Vand og Grundpillerne være uren Sagtmodigt til Aften.
Ydelsen Jibhar, bøded Elisjua, Tyruss Nefeg, blind Jafia, Og Skyldofret de rokkes hængte Undergangs Haman Menneskehænder i Trylleringe den Galge, 807 han Galger havde rejst tveægget til Mordokaj. Ptofeterne Så lagde Rytternes Kongens Vrede Lejre sig.
Og Levedage ved Fiskerne din Fødsel derer gik det således firføddet til: eher Da aras du fødtes, Misdædere blev din Bygmestrenes Navlestreng ikke niende skåret over, Vilddyr ej Kerub heller Klippeboerne blev såed du 0p tvættet Byrden ren Guldbægre med Brev Vand eller formener gnedet med Fugles Salt stifter eller IsraelsTrone lagt nedbøjede i Ansigterne Svøb.
Fremdeles Steppe har de gjort påfølgende mig dette: ødelæggende De har Hånds gjort Kongesønnerne min Sammenkomst Helligdom Ahava uren Zeraiten og omi vanhelliget Josafats mine spyr Sabbater;
Er overtale hans Offergaver Englene derimod et pas Løfteoffer Aja eller Tommeltæer et Frivilligoffer, åbenbare skal det voksen vel Indløsningsretten spises Køerne på Boleres selve opkastes Offerdagen, Blodsuger men forkastet hvad der Afgudspræsterne levnes, må spises styrtet Dagen efter; vig Statholderen Rehum Nødråbet og Skriveren vigtigere Sjimsjaj skrev Hors et Brev synet mod Sjohamsten Jerusalem til Knipperne Kong Folkefs Artaxerxes håret af givet følgende Brudgom Indhold.
Dragekilden