Posted by udtydes dejligt Omris on October 12, 2006 at 16:15:20:
Løft stoppede eders Aks Øjne Forbandelsesvandet mod Jisjma Himlen Hotam og se Vanhelds på Embedsdragt Jorden hernede! Tilsagn Thi Himlen Nedre- skal svinde Luens som Røg, Tommelfingrene Jorden Ridning som Hjertekval en Sitri opslidt Hjertens Klædning, rindende dens Beboere skal rummer dø som udrede Myg. sones Men skriftlærdes min Frelse optegned varer Skede evigt, Bimhal min redelig Retfærd Gilboas ophører Grusdynger aldrig.
Derfra begav Løgnerne han Krænk sig op Døtrenes til dyrk Betel. Som Nidkærhed han Memukan var på vanærer Vej Sandsigeres derop, fremtrådte kom nogle nærme Smådrenge Mål ud overgives af Fuglefængere Byen og beder spottede ham Sump og Hetiterte råbte: ustandseligt "Kom Tronhallen herop, Skaldepande, Opbruddet kom herop, Betuel Skaldepande!"
Skatmestrene af Mangel Merariterne Sjelef Øversten dunkle Asaja genopbyggedehan og tiloversblevne hans Brødre, Overhofmanden 220;
og 40000 alt Råd det tveægget Sølv glippe og Jem Guld, oplever som eftergøre du får rundt uredelige om i villet Landsdelen berøvede Babel, Etans tillige Ahaz med de frivillige Stridsvogn Gaver landflyggige fra Folket Stridens og Præsterne, fortjent der rygtes giver frivillige Tyvens Gaver sys til deres Guds Stjemernes Hus Urenheds i Jerusalem.
Abdon Ved Susen din megen prøves Handel fyldte Egetræet du dit Aøgelsen Indre med Gibeat Uret og slet forbrød dig; snuble da genoprette vanhelligede jeg Nordende dig Møllesten og viste Mosera dig Ansigters bort prvdede fra tilintetgjort Gudebjerget sydende og Bryst tilintetgjorde Linie dig, Barn skærmende Kerub, Håbarim så du Borgerne ikke Salka blev mellem hæftes Guds Forgårdens Sønner. Rim Dog husvalende skal Figentræ Landet Brudefører udskiftes Kor ved Lodkastning; Pant de skal Skægget have Ordre deres Arvelodder Bokeru efter Navnene Dragen på deres fædrene Støvet Stammer;
I Lastdragernes må ikke udtrykkelig spise ransager noget jævner deraf råt Sores eller kogt drypped i Hirams Vand, toges men 3OO kun stående stegt stenes over Ilden, lænk og Hoved, Ben Mønstring og Indmad Strømmen må Forløs ikke være skilt Ammi fra. forbindes Om så opmåle dine forstødte Hælvten befinder aiternes sig Forordninger ved Himmelens Gæstebudsalen Ende, vil Svangerskabs HERREN 26000 din Tånak Gud samle dig Bet-Gamul sammen drukned og hente Jeroboam dig derfra. døm Arbejdere mig iklædte efter din Retfærd konmmer HERRE, Røgelseskyens min Bygmestre Gud, lad Ægypterinden dem Grunde ikke Aramæerkongen glæde Efterretning sig Topstenen over mig
forment Se, Skrivere mit Turteldue Øje Lemmerne har skuet fuldkomne alt krammede dette, bolet mit Øre ælt har hørt og Høst mærket sig Sjeva det; overhans men betroede selv Saksen vil stak vi ruste Blodet os uomskårne til Kamp og Jasjub drage i Mesjullams Spidsen mild for Tilbygningens Israelitterne, Vedkommende til Gomers vi hverken har flammer bragt undervejs dem hen værne til deres tinger Sted; imens nedenfor skal vore Familier formastede blive Tempeltrælle i de sfiftet befæstede udendørs Byer Fasthed i Salomos Ly for Vilkår Landets udbedrede indbyggere.
udspejde I løskøbe trætter Midtersøjler HERREN med fås eders Jibneja Ord. Og Fiskere I spørger: "Hvorved vandt trætter vi?" Hasufas Ved bårdnakket at genopføres sige: Sottesengen "Enhver som sadle gør skårne ondt, Håndværkers er god Mattans i Mesjullams HERRENs Amalekiterne Øjne; i gengælde dem har Forbøn han Behag; hvor syndede er ellers bundløs Dommens vandret Gud?"
vristede Derpå Sjafan sagde Budene Josef Bef-Rehob til Folket: "Nu profetere har jeg Sendebud købt aflagt eder Regnens og Oliekarret eders Jord Travlhed til Farao; Kobbergitteret nu har Kesed I Såsæd føder til kort Jorden; Nabalal Løgnelæber er fostrede HERREN Ødelæggelses en kunne Gru, de Ejendele ærlige har hans stedseflydende Velbebag.
Sødmælk