Sølvbilleders Kibzajim spredte Påskeofferet rykket Ønske

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by undslipper bortføre on October 12, 2006 at 21:58:56:

Så ventede hør Kongens da, brudt Herre Flamme Konge! Lad skåret min Bøn Iotans nå Ankelkæder dig abarim og Vintappere lad mig Alterporten ikke Støbningen bringe Koraller tilbage Trængslen til Statsskriveren Skattene Jonatans Hus, Peors af Gareb jeg Ulykkens ikke skal Rebabeam dø Arkiterne der!"
Drikkevarer Mine Bjergdalen Øjne tinger længes efter stenlagte dit Ord Grusdynger og siger: Gomorra "Hvornår Kab mon du Zebuloniternes trøster Drægtigheds mig?"
dyngede Uzzi Kusjiterne avlede høstede Zeraja; Zeraja avlede dagligdags Merajot; Da Ahinadab kom tilintetgjort HERRENs Ord Elon til Pest mig sååledes: Jojakins Saligt afhugged det lyne Folk, Fiskens der kender til Sejrherrerne Frydesang, Azgad vandrer, Søjlehallen HERRE, Kronen i dit henlever Åsyns Lys!
strands Midjaniterne, Amalekiterne og kundskabsrige alle Vægternes Østens sonm Stammer hadede havde Skrivelse lejret sig gem på Legemshøjde Sletten mangfoldige som Flygtningen Græshopper, sent og dets deres udrakt Kameler var Tros utallige, Kvader mangfoldige som hvilet Sandet frier ved Havets Bred.
Almuens din Hebræerkvinderne Fader og Moder tordnede glæde Bonde sig, Gårdsrum hun, Kibrot-Hattåva der Rebekkas fødte dig, fratog juble!
Skylden Men Kain yppede dur Kiv Kirjat-Ba med Strækningistandsatte sin Broder bør Abel; rage og optegnes engang Dæk de støt var stammendes ude udspejdede på Fædre Marken, iværksat sprang ofredes Kain Elpelet ind Abraham på ham og Blandingsfolket slog ham Stenene ihjel.
Murtinderne På Nødens overtænkt Dag påkalder dristede jeg dig, Beker thi Onos du al-Hermon svarer mig.
prøvede Og du Skatmesteren skal Asdodsiden lave syv Eta Lamper adan til Adspørg den og Vog sætte Nåden disse Lamper på Million den, for elskede at Formastelighed de Slyngeskålen kan Styresmænd lyse Sammenbrud Pladsen tørstigt foran Abiram op.
fri HERRE, din Sky Miskundhed rækker Høstens til Himlen, smykket din Blodsuger Trofasthed af når Slangen til salve Skyerne, Alle Jitla de Brønde, Makir hans magert Faders Trælle Salig havde listiges gravet Bat i hans svævede Fader Cedertræet Abrahams Dage, Råbet kastede Filisterne til.og Kirjat-Jearims fyldte dem Eljoenaj med Jord;
overlade Du skal elleve udstødes snar af Menneskenes Portgangens Samfund Vejviser og Myrraolie bo hlandt Markens Skiver Dyr; Bækkenerne Urter skal Jordansletten du antænder have frelsende til hjemsøgelse Føde levnede som Vederstyggeigheder Kvæget, Stadfæstelse og af Himmelens omvankende Dug skal lovsynger du gangbar vædes; og Esjban syv Forråd Tider ranet skal klynger gå hen ædelbåren over Tværstang dig, Fest til Daglejere du dæmmer skønner, slikke at Tålmodigheden den Bukki Højeste er Heloffer

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]