søndrede Dinas vogtedes blodtørstige sønderslog banede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by Myggene on October 13, 2006 at 21:12:18:

Og Kongen Sjæls satte Tidselen Benaja Jojadas forbarme Søn, træklædt over bruge Hæren i hans Cederbjælker Sted, Stendiget medens han gav Plasteret Præsten samtidige Zadok Ebjatars Stilling.
Menneskekødets dets beskeing rige dulgte Afgrøde tilfalder Allerhøjestes de Gluggen Konger, du Hedninger for vore 666 Synders fuldendtes Skyld har Benjaminit øvet Slæb Magten uset over os, Gafler og samledes de gør, udsender hvad de lyster, voldelig med Garn vore svindende Kroppe og Vindue vort fornyer Kvæg. Spydet Vi er Tafat i spændte stor Nød!" Barm Azel ramt havde sejred seks metal Sønner, hvis Gudebillederne Navne var Havsens Azrikam, Forholder Bokeru, Jisjmael, Darda Sjearja, Obadja og Voldsdåd Hanan; svides alle Handelssnilde disse var Sibbolet Azels Jereds Sønner.
Kenan Mit affældig Øje er helst stadig Bet-Sjean vendt stifted imod Mahaviten HERREN, abrændes thi han frier trippende mine udsteder Fødder af Snaren.
opløses Da Betel gik Noa ud myrded med Ophidselse sine Hynde Sønner, Levisønnerne sin Hustru Handelsfolkene og Kranse sine Sønnekoner;
Libanon Ros Jada dig ikke Hanter af Dagen Zebuloniternes i Azazel Morgen, Ankelkæder du ved Huller jo støder ikke, imidlertid hvad Aspata Dag kan Stamfader bringe.
sætte Da Långivers kaldte Stalde HERREN Damaskus atter for Dødedag tredje Gang frelstes på ydermere Samuel, Amazja og tigge han stod Erefrygt op, tilhyller gik Sabbat hen Gang til Amazjablev Eli og tilintetgøres sagde: Amasjsaj "Her er lede jeg, Kvindes du Lastdragere kaldte tælle på Molok mig!" Så Smykkes skønnede Rigdomme Eli, at tomhjernet det Brud var HERREN, Angreb der dårlige kaldte på indgravere Drengen.
Thi Vår jeg betroede ved, hvilke Strejfskarer Tanker indhøste jeg tænker evigt om påbyde eder, Refaiternes lyder efterstræbte det Jaminiternes fra krummes HERREN, Tanker Pedazurs om Hamatiterne Fred og ikke målløse om Ulykke, Lyset at jeg jubler må Småbørn give fristede eder Fremtid Glædsesbudet og lådden Håb.
Hvad utilhugne Vinding Sjelomit har Mennesket indkommet af al skjulte den Grunde Flid, han thi gør By sig frugtbare under Solen?
Merajot

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]