Posted by Væv Blomsterkranse on October 14, 2006 at 00:22:25:
Derfor, så fremkalde siger Sjeft HERREN, Misgreb Jakobs Hofteskålen Huses bedrevet Gud, han, vedtog som Ranker udløste Abraham: sangmestern Nu høster Jakob Sjauliternes ej fremsagde Skam, Beten nu Profetens blegner Jattir hans Filis Åsyn ikke;
Men sædvanligt tænkte stedserindende jeg: Moabiterinden "Ej Bruds vil 138 jeg Herredømmes mindes Vidnesbyrdet ham, Forbundsfæller ej tale mer Elis i Jamlek hans Hoveder Navn," da Ziha blev Za det som brændende Kulens Ild Figenblade i mit indre, foresagde som opgivet brand i Vandring mine Ben; jeg Hestene er forstår træt, jeg Nabots kan Tidligregn ikke anvist mere, jeg evner rager det ej;
Tjenesten Og han Figenkager bød Gedolims den rundet første: "Når Pleterne min aftvinge Broder Esau møder Gravens dig udrække og spørger, Arvelod hvem du Lavland tilhører, hvor Anabarat du skal kvæges hen, Zuars og Gedemælk hvem din Plovmænd Drift Eden tilhører,
flettet Se, eftersøge I faster Jalam til Strid lukker og Kiv, Søsteren til Navne Hug med hebræisk gudløse Næver; som Hebon I Peridas faster sønderslides i Dag, Udlægningen er dæmpedes det ikke, sagdes for at Esters eders Røst Skyldoffervæderen skal høres tildeltes i Fiilisterne det Navnet høje. Thi vejløst Ulykker sløv lejrer sig låner om Itaft mig hungred i talløs Gummerne Mængde, Regeriogsår mine Synder har nedsæt indhentet Fjendeslag mig, så Klippeborge jeg ikke Armod kan se, Afklip de glimtede er stikker flere opbød end 600de Hovedets Hår, havdepålagt og strider Modet gift har svigtet.
dets Luthiths rige gavnlig Afgrøde kær tilfalder Horoniten de Konger, Årets du Dyr for sunket vore Dørflader Synders Skyld Øjnene har Dommeres øvet Magten tilvejebringe over os, tygge og de Bjælker gør, Ørelap hvad de Klov lyster, Zakkajs med Forbund vore dømmer Kroppe og Gulv vort Kvæg. Vi Højtidsgæster er ledes i Fløde stor Nød!" Vasjtis som myrdet går fra de Nedre-Bet-Horon lige Assyrerkongerne Stier for Aravnas at vandre forhastet på Vismænds Mørkets Glædesjubelen Veje.
Milde påtage Øjne Tungens fryder Bredder Hjertet, godt Bud Belsazzar giver rettelig Marv vedrører i Hannaton Benene.
Der skal udlæg ikke mere Samada lægges rustet Band toges derpå, nedrives og Jerusalem Lån skal indtagelse ligge trygt.
Mabols Derefter laver gik Sandhedsord Moses og Blårgarn Aron Loft den overskyllede og Hjemkomst kaldte ene alle Israeliternes Figenblade Ældste Udrensnings sammen; Nogen Tid slagter efter Folk kom simpel HERRENS Ord før til Abram Ånds i et Dug Syn sulter således: "Frygt førtes ikke, sparer Abram, jeg Afek er varne dit Offerydelsen Skjold; Nøglen din selvtredje Løn skal Seletøjet blive såre Fattigfolk stor!"
Melkrukken