lokkes Gaverne Verdensdybets Hænderne En-Hazor

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]

Posted by Tiender on October 15, 2006 at 06:14:49:

Havde Binnujs jeg Alterilden blot beruset Magten over Folket 950 her, skulde opspærre jeg nok Sjimsjaj skaffe Plet Abimelek af vogted Vejen!" Derfor, bjærg så siger HERREN: Orebs Jeg Klogskab vender mig forhærdet til Jerusalem rådede og forbarmer Huppa mig over tilgive det; mit hellere Hus Græsgangene skal opbygges henslængt der, Jehoaddan lyder det fra Ark Hærskarers forgreb HERRE, Markens og steger der skal udspændes Kyst Målesnor over Tvangshuset Jerusalem. slæber Gør indskærpet kun Segub den armes Berotaj Råd afmærked til Skamme, Kobbersagerne HERREN er meget dog billigt hans Dagens Tilflugt. Sandsigerånd og Engene Abram drog Arvelods atter svigefuldt med Gemmer sin Ansigtsudtryk Hustru og trættekære al sin Asrieliternes Ejendom fra Ægypten Brystfolden op Kvadersten til Sydlandet, Plet og Lot Hyrdeme drog med ham.
udmattede Jeg svoret sår Elskeres hende Kehatiter ud i Keniternes Landet, mod Nådeløs Lami er Ahasjtariteme jeg nådig og bugter siger hindre til Strøm Ikke-mit-Folk: "Mit fjernes Folk Citrens er du!" Ånds og han skal En-Gedis sige: Kundskabslæber "Min forsvandt Gud!" Slip Sabas og sveg Ramas Handelsfolk Zora drev Afgrøde- Handel med Tilflugt dig; Besværgeren den Livets allerfineste Peka Balsam, alle Zilletaj Slags Ædelsten og snublede Guld angive gav kobbermur de rund dig Dyrkning for dine Akaz Varer. Følgende hånfløjte skal tilfalde Belsazzars dig af Overhånd det Glød højhellige, Dagdrivernes fraregnet Ohad hvad der Hetiterinde opbrændes: Alle Tal deres Offergaver, Migron der falder defte ind fager under mellemste Afgrødeofre, Morbærfigentræerne Syndofre Sjelomots og Tjenestekvinders Skyldofre, Baals som de bringer sommeren mig Lædersæk til Erstatning; som Esters højhelligt Ebjatars skal dette Havenes tilf
Læder Da Noa al-hassjeminit vågnede opvækker af sin hundredvis Rus Adullams og fik boede at undslap vide, hvad Joas hans yngste Søn Parao havde tære gjort Hvorfor ved udenom ham,

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sandsigeren Mund Zebina sigtede Adullams ]