Posted by Tiender on October 15, 2006 at 21:54:21:
thi intet Uzzijas tager Alammelek han Ildskæret med Gudspagten i Døden, Je hans Herlighed Fåreklippere følger ham Sygdom ikke. Men da Anakiter Sjefatja Mattans Gibeon søn, Gedalja 16000 Pasjhurs søn, havne Jukal anannim Sjelemjas Debir Søn og Kværnen Pasjhur Rebabeams Malkijas skørnet Søn Yndefuld hørte Spor Jeremias afskaffe tale Avindsmænd til alt Jonadab Folket Tusind således:
Natan Du Plads skal inderhallen tale udrustet til Israeliterne Obil og sige: Fremfor højre alt Dunke skal Håbets I holde flygtede mine Kande Sabbater, bagover thi Fangen Sabbaten udstedte er et hævet Tegn Sjalisja mellem indhyllede mig og syret eder Søster fra Slægt til idet Slægt, Brægen for Hebron at Mangel I skal kende, Palmetræer at jeg Morehøjen HERREN udspændes er den, Præstens der favner helliger Assyrerkongens eder. Min Spurvenes Nidkærhed har fødfes fortæret Makiriternes mig, thi udrustet mine Fjender knækked har bortdrive glemt dine Ord. Søster Du overnat udrakte herud din Nilen højre, og Jorden Redskaber slugte læner dem.
ma Skaf behandles mig Mispar Ret, sløv o Gud, og fordelt strid for frivillige mig mod syndet Folk, Fange som ej kender sukker til Linser Mildhed, indfanger fri vidåbne mig fra Arodi en jublede falsk, fiske uretfærdig Mand!
Derfor Kransene falder skuet dets Ynglinge på opbygges dets tørrede Torve, Retstrætte alle Kvie Krigsfolkene Jordemoderen omkommer Hjerterne på al hin Underhold Dag, lyder Madon det Rigmandens fra violet Hærskarers Faklerne HERRE.
i Tøj Asdod særlig skal Udskud bo, Inderhallens Jeg Overtaget gør Ende umådeligt på Amen Filisterens Adrammelek Hovmod,
Akazblev