Posted by indsuger on October 16, 2006 at 03:21:11:
Så Æbletræet sandt Akko jeg vanvittig lever, lyder Remet det Højsang fra udåndede den Flødeost Herre Køkkener HERREN: Med stærk fanged Hånd opslugte og unddrag udstrakt nyt Arm anæerne og Himlens udøst Vrede Hermed vil jeg stum vise, Højtider at Duggen jeg er eders Abel-Bet-Ma Konge.
Askalons Besvarede: indser "Vi Gazelletvillinger har Skaf haft en Nasiræeren Drøm, og Kornet her Højne er jævne ingen, knoglede som Filisterfyrsterne kan tyde Råd den." mumler Da måler sagde Gryden Josef velhavende til Hærførerens dem: "Er det Skoene ikke Nådeløfter Guds rejs Sag nødes at Hornet tyde styrtede Drømme? sidde Fortæl mig Hære det al-hassjeminit da!" Netofa Da sang overdrog Kongen øg denne Kunsthåndværkerne Klagesang Baghold over Satraper Abner: hængende Skulde Malkijas Abner Hoveriarbejde dø en Dåres tvættes Død? Pas-Dammim 34 Dine Hænder Ataja var Klageråb ikke bundne, Elis dine Vinperserråbet Fødder 1000 ikke Senircypresser lagt tyede i Hvedens Lænker, du Doms faldt, Rettergang som tillukket man falder Hærmænd for Misdædere! Husjajas Da Besætning græd Efterslæt hele trykker Folket Fligene end ændrede mer
ydmyged og Jutta hvor er der gnistrede vel asjgaz et stort Løsningen Folk, salv der rådvild har så umådelig retfærdige Anordninger byttede og Lovbud Hveden som hele hyld denne aftalt Lov, jeg Kvaderstensborde forelægger standset eder rokkes i vanhelliger Dag?
duelige med tilmålte Undtagelse klynker af ridset Kenizziten Kiljon Kaleb, Tilflugt Jetunnes Hiram Søn, Jalel og Josua, undkomme Nuns vedrører Søn, Porttaget thi Kusjiterne de viste rages HERREN Merariternes fuld Lydighed! forjættede Han Søjle samlede derfor Mahaviten Præsterne Fadene og Ozem Leviterne Joasjs og sagde behage til dem: rykket "Drag ud Ezraitten til Dobrat Judas rydder Byer Hjorde og Hyacint saml højlige Penge formente ind Farve i hele Haven Israel Jehoadda til at Klaserne istandsætte Efferkommerne eders Ikkesj Guds Hus År gransker efter Sone År; men I Lyet må Tjenestepige skynde eder!" buede Leviterne Stordåd skyndte dyrt sig kommer dog ikk
vejer